ძვირადღირებული სუნამოები – რა განსხვავებაა პარფიუმსა და ტუალეტის წყალს შორის

893

რა განსხვავებაა პარფიუმერულ წყალსა და ტუალეტის წყალს შორის? ეს კითხვა ალბათ ყველას გასჩენია. პაპარაცის დღევანდელ სტატიაში ვისაუბრებთ ძვირფას სუნამოებზე.

რითი განსხვავდება პარფიუმერული წყალი ტუალეტის წყლისგან?

დავიწყებთ იმით, რომ პირველ რიგში სხვაობა არის მდგრადობაში. პარფიუმში -EDP – ეთერზეთების შემცველობა 20-30%-ია, ისინი ძლებენ კანზე 6 საათამდე, ზოგჯერ კი უფრო დიდხანსაც. პარფიუმს აქვს უფრო მკვეთრად გამოხატული ბოლო ნოტები, ე.წ. შლეიფი.ამას გარდა, ეთერზეთების მაღალი კონცენტრაციის გამო, სუნამოებს აქვთ თანდათანობით გაშლის უნარი, ანუ არომატი იცვლება დროთა განმავლობაში. ასეთი სუნამოები უფრო შესაფერისია ცივი სეზონისთვის და საღამოსთვის, ის არ უნდა გამოიყენოთ მაგალითად ოფისში მუშაობის დროს. ანუ ყველა შემთხვევაში უპირატესობა აქვს ტუალეტის წყალთა შედარებით და მისი ერთადერთი ნაკლი მაღალი ფასია.

არომატული ნივთიერებების კონცენტრაცია EDT – ანუ პარფიუმირებულ ტუალეტის წყალში ოდნავ დაბალია – 15-20%. მისი სურნელი გრძელდება 4 საათამდე, თუმცა მისი გამოყენება შეგიძლიათ მთელი დღის განმავლობაში. მას დღის სუნამოებს უწოდებენ. აქვს მკვეთრად გამოხატული შუა ნოტები, მაგრამ სუსტი აქვს შლეიფი. ფასიც ბევრად დაბალი აქვს.აქედან გამომდინარე, შეიძლება ითქვას, რომ მანდილოსნებს მარაგში უნდა ჰქონდეთ ყველანაირი კონცენტრაციის სუნამო და ცვალონ წელიწადის დროების და ხასიათის მიხედვით.საინტერესოა, რა მოხდა რუსეთში სანქციების შემოღების შემდეგ? კოსმეტიკისა და პარფიუმერიის ცნობილმა ბრენდებმა ქვეყანაში შესვლაზე უარი განაცხადეს. შედეგად გასვლამდე გაიყიდა უდიდესი რაოდენობის პარფიუმერია.

ახლა მაღაზიის თაროები თითქმის ცარიელია და დარჩენილი პროდუქცია იყიდება შეზღუდული რაოდენობით. ბრენდების Louis Vuitton, Hermes, Gucci, Céline, BVLGARI, Givenchy, Kenzo, Guerlain, Balenciaga, Prada, Yves Saint Laurent, Chanel და Dior პროდუქციის ყიდვა უკვე შეუძლებელია. მათ შეამცირეს და ზოგიერთ შემთხვევაში სრულიად შეწყვიტეს რუსეთისთვის პროდუქციის მიწოდება.რაოდენობის შემცირების ფონზე, მოსალოდნელია ფასის მატება. პარფიუმერულ მაღაზიებს მოეთხოვათ წინასწარი გადახდა და გაუუქმდათ გადახდის დაგვიანების უფლება. საწყობები სწრაფად იცლება, პროდუქცია კი თანდათან ძვირდება.

ადამიანები ინვესტიციას აკეთებენ სუნამოებში, რადგან რკინის ფარდის ფონზე მალე მათი ფასი ბევრად დიდი იქნება.რაც შეხება რუსულ კომპანიებს Estel, New line, Aravia, Mixit მოუწევთ გადარჩენისთვის ბრძოლა და ფასების საგრძნობლად მომატება. უნდა გადაიხადონ თანამშრომლების ხელფასები, შეიძინონ მასალები პროდუქციის წარმოებისთვის. ასე, რომ ფასების ზრდა გარდაუვალია.ქალებისთვის თავის მოვლა საჭირო ანტიდეპრესანტია. სუნამო ბევრი გოგონასთვის და მანდილოსნისთვის ყოველდღიურობის განუყოფელი ნაწილია.

ახლა უკვე იცით რა განსხვავებაა პარფიუმირებულ და ტუალეტის წყალს შორის. რას შეარჩევთ, ეგ თქვენს გემოვნებაზეა დამოკიდებული. თქვენ რომელ სუნამოს ანიჭებთ უპირატესობას? გაგვიზიარეთ კომენტარებში.

ჩვენთვის მნიშვნელოვანია, რომ თქვენ დაუჭირეთ მხარი ჩვენს პროექტს. მოიწონეთ და გაუზიარეთ სტატია მეგობრებს