ბებოს სალათა ჭინჭრით, რომელიც საავადმყოფოში მყოფმა გულმტკივანმა ქალმა მასწავლა.

0
1876

გაზაფხული, ავიტამინოზი – ნაცნობი სიტუიაციაა?! მწვანე ხახვი, ისპანახი, კამა, ოხრახუში და ჭინჭარი. ამ ყველაფრისგან მწავნე სალათის მომზადება შეიძლება.

ამ სასარგებლო მცენარეებისგან სალათებს ჩვენი ბებიები ამზადებდნენ. ჭინჭარში ძალიან ბევრი სასარგებლო ვიტამინი და მიკროელემენტია, ამიტომ სასურველი გაზაფხულზე რაციონში აუცილებლად შევიტანოთ.

Photo credit: Depositphotos

ამ სალათისთვის ახალგაზრდა ჭინჭარი გამოგადგებათ. სასურველია მისი ზედა ნაწილები გამოიყენოთ. შემდეგ მცენარე გარეცხეთ და მოწალეთ. მას მარილიანი მდუღარე დაასხით და 1 წუთით გააჩერეთ. გადაიტანეთ რათა მისი ვიტამინები და სასარგებლო ნივთიერებები მაქსიმალურად შევინარჩუნოთ. ბოლოს ჭინჭარი საწურზე მოათავსეთ რათა ზედმეტი სითხე დაიწუროს.

ინგრედიენტები

  • 60 გრამი ახალი ჭინჭარი
  • 1 მჟავე ან ტკბილ-მჟავე ვაშლი
  • 35-40 გრამი კაკალი
  • 2 სუფრის კოვზი მცენარეული ზეთი
  • ლიმონის წვენი გემოვნებით

მომზადების წესი

1. ბლანშირებული ჭინჭარი დაჭერით

Photo credit: Depositphotos

2. ვაშლი კი სურვილისამებრ დაჭერით თხელ ფენებად ან ჩხირებად

Photo credit: Depositphotos

3. კაკალი მოხალეთ და შემდეგ დააქუცმაცეთ

Photo credit: Depositphotos

4. ყველა ინგრედიენტი აურიეთ, შეაზავეთ მცენარეული ზეთით და ლიმონის წვენით. კარგად აურიეთ.

Photo credit: Depositphotos

კერძს სურვილისამებრ შეგიძლიათ ნიორი, სალათის ფურცლები ან მოხარშული კვერცხიც დაუმატოთ.

Photo credit: Depositphotos

მისი შეკმაზვა არაჟნიტაც შეიძლება. ჭინჭარს ფორთოხალიც უხდება.

ხედავთ რა მარტივია?! ეს სალათი ვიტამინებით მოგამარაგებთ. არ დაგავიწყდეთ რეცეპტის მეგობრებისთვის გაზიარება!