რჩევები 86 წლის ერნესტინა შეფარდისგან – ბებია იდეალური პრესით

0
209

ერნესტინ შეფარდმა აქტიურად დაიწყო ვარჯიში 56 წლის ასაკში. ფორმაში ყოფნის სურვილი უფრო სერიოზულ საქმეში გადაიზარდა და ქალი ნამდვილმა ვნებამ შეიპყრო. მიუხედავად ასაკისა, მან დაიწყო სპორტული კარიერა. რის მიღწევა მოახერხა ამ ენერგიულმა ამერიკელმა ქალმა, წაიკითხეთ პაპარაცის დღევანდელ სტატიაში.

ერნესტინა შეფარდი

ერნესტინა შეპარდი დაიბადა 1936 წელს. მისი ასაკის ქალებს ჩვენს საზოგადოებაში ბებიებს უწოდებენ. თუმცა, ამ ქალბატონს რომ შეხედო, ენა არ მოგიბრუნდება ამის სათქმელად. ამერიკელი სპორტსმენი თავის ასაკთან შედარებით, ბევრად ახალგაზრდად გამოიყურება.ერნესტინას არ აქვს დღეგრძელობის საიდუმლოებები. უბრალოდ მიაჩნია, რომ ყველა ადამიანს სჭირდება მარტივი ჭეშმარიტების გაგება. სიბერე მოდის მაშინ, როცა შეწყვეტ მის თავიდან აცილებას.

ამბობენ, რომ მოძრაობა არის სიცოცხლე და ის საკუთარი მაგალითით ამტკიცებს, რომ ასეა. შეპარდმა დაიწყო ვარჯიში, უკვე საკმაოდ ასაკოვანმა, ის 56 წლის იყო. თუმცა, ამან ხელი არ შეუშალა მას მნიშვნელოვანი წარმატების მიღწევაში.ერნესტინას თქმით, რაც უფრო აქტიურია ადამიანი, მით უკეთესი გამომუშავდება ჰორმონები მის ორგანიზმში. სწორედ მათი წყალობით შეგიძლიათ შეინარჩუნოთ ახალგაზრდული გარეგნობა და კარგი ჯანმრთელობა.

როგორ ინარჩუნებს ფორმას ერნესტინ შეფარდი – ქალი ირწმუნება, რომ ის არ იღებს რაიმე სპეციალურ პრეპარატებს. ის იცავს დღის მკაცრ რეჟიმს და ვარჯიშობს, კარგად სძინავს და დაბალანსებულად იკვებება.თუმცა, ერნესტინას ცხოვრების წესი ყველასთვის შესაფერისი არ არის. მაგალითად, ის იღვიძებს ღამის 3 საათზე, თუმცა დასაძინებლად საღამოს 10 საათზე წვება. ანუ სპორტსმენს სძინავს არაუმეტეს 5 საათისა. მეტიც, გასაღვიძებლად ქალს მაღვიძარაც კი არ სჭირდება.გაღვიძების შემდეგ სპორტსმენი ლოცულობს. მას გულწრფელად სჯერა ღმერთის არსებობის და რეგულარულად დადის ეკლესიაში. შემდეგ ქმართან ერთად სარბენად მიდის, რაც ყოველდღიურად 10 კილომეტრს შეადგენს.სირბილის შემდეგ შეპარდი საუზმობს. ჩვეულებრივ ეს არის 10 კვერცხის ცილა, ერთი მუჭა თხილი, ბრინჯი და ბოსტნეული. ერნესტინა იწონის 59 კილოგრამს, მისი სიმაღლეა 169 სანტიმეტრი. სპორტსმენის სხეულში ცხიმი პრაქტიკულად არ არის. მთლიანი მასიდან ის მხოლოდ 10%-ია.

ერნესტინას კვების და ვარჯიშის სისტემა – რაციონი არ აღემატება 1700–1800 კკალ-ს. ამავდროულად, ის ჭამს 7-ჯერ დღეში და ყოფს დღის მთელ საკვებს მცირე ულუფებად. ბოლო კვება ხდება არაუგვიანეს 18-19 საათისა.სპორტსმენი ჭამს კვერცხის ცილას, ყავისფერ ბრინჯს, ტკბილ კარტოფილს, ქათამს, ინდაურს და თევზს. ასევე მის დიეტაში უხვად არის თხილი, ავოკადო, ბოსტნეული, მწვანილი და ცილა დანამატების გარეშე. შეპარდი აბსოლუტურად არ ჭამს ტკბილეულს.პროტეინის გარდა, ერნესტინა იღებს მაგნიუმის, სელენის და თუთიის დანამატებს. ის ასევე სვამს ვიტამინებს B, C და A. საყრდენ-მამოძრავებელი სისტემის მხარდასაჭერად, ქალი იყენებს დანამატებს ზვიგენის ხრტილისგან.დარბაზში სავარჯიშოდ მიდის დილის 6-7 საათზე. ყოველ მეორე დღეს აკეთებს ძალოვან ვარჯიშებს. შემდეგ ის ავარჯიშებს სხვა ადამიანებს. ერნესტინა ატარებს დღეში 2 ჯგუფურ გაკვეთილს სხვადასხვა ასაკის ადამიანებისთვის.სპორტულ წრეებში შეპარდს დიდ პატივს სცემენ. კარიერის განვითარების მანძილზე მას არც ერთი ტრავმა არ მიუღია და ძალიან სერიოზულად ეკიდება თავის საქმეს. ყოველი ძალისმიერი ვარჯიშის შემდეგ ქალი ასრულებს გაჭიმვითი ვარჯიშების კომპლექსს.

რას გვირჩევს ერნესტინა შეფარდი – ერნესტინ შეფარდი გინესის რეკორდების წიგნში შევიდა, როგორც ყველაზე ასაკოვანი ქალი ბოდიბილდერი. მიუხედავად იმისა, რომ მან 56 წლის ასაკში დაიწყო ვარჯიში, მოახერხა მრავალი ტიტულის მოპოვება და დიდი რაოდენობით ჯილდოს მიღება.ახლა სპორტსმენი აგრძელებს ჯანსაღი ცხოვრების წესს. ის მონაწილეობს შორ მანძილზე რბოლებში და ასევე ავარჯიშებს ხალხს. ყველას, ვისაც სურს შეცვალოს თავისი ცხოვრება, ის ურჩევს უბრალოდ დაიწყოს ამის გაკეთება დღესვე. არ არის აუცილებელი ძალისმიერი ვარჯიშები, დაიწყეთ მარტივით!მნიშვნელოვანია იპოვოთ თქვენთვის შესაფერისი და კომფორტული სპორტი. სცადეთ უბრალოდ სიარულით დაიწყოთ. როდესაც სხეული მიეჩვევა დატვირთვას, გაზარდეთ იგი. ხოლო თუ გეგმავთ სპორტდარბაზში წასვლას, უმჯობესია ივარჯიშოთ გამოცდილი მწვრთნელის ხელმძღვანელობის ქვეშ და აუცილებლად მიაღწევთ წარმატებას!

გაგვიზიარეთ კომენტარებში: რამდენი წლის ხართ და რა სპორტით ხართ დაკავებული? რას ფიქრობთ ცხოვრების ჯანსაღ წესზე?